Ursula van Leeuwen

Ursula van Leeuwen

De carrière van Ursula van Leeuwen startte in de cosmeticabranche al tijdens haar schooltijd op haar veertiende bij Parfumerie” De Farma “in Ridderkerk.
Tijdens haar opleiding voor verpleegkundige bleef zij toch actief in de schoonheids- en verzorgingsbranche. Zij volgde de opleidingen allround schoonheidsspecialiste ,visagiste en nagelstyliste. Ze volgde haar gevoel en ging als schoonheidsspecialiste aan de slag. Vervolgens lokte al snel een aanbieding van Clinique.
Hier werkte ze een jaar als countermanager voor Clinique bij de Bijenkorf en mocht vervolgens op pad als accountmanager. Dezelfde functie vervulde ze hierna ook bij Estee Lauder.
“Cosmetica” is haar passie. Ze houdt er van nieuwe concepten uit te proberen en door ‘out of the box denken’ nieuwe uitdagingen te ontdekken.

Op enig moment was de tijd rijp voor een lang gekoesterde droom, een eigen bedrijf met een nieuw concept. ‘HELEMAAL Mooii’ is geboren.
Een nieuw concept in Nederland en binnen de Cosmeticabranche. Een hoogwaardige mobiele schoonheidssalon de “BEAUTYTRUCK”.
Een primeur in Nederland. Een Beautytruck die naar je toe komt!

 

HELEMAAL Mooii

HELEMAAL Mooii startte met een schoonheidssalon aan huis. Hier voert Ursula van Leeuwen haar passie uit. Een unieke belevenis creëren voor haar klanten. Naast haar thuissalon had Ursula echter nog een innovatief plan wat inmiddels geresulteerd heeft in haar eigen Beautytruck.
De Beautytruck is een royale bedrijfswagen omgebouwd tot hoogwaardige schoonheidssalon. De Beautytruck is Mooii van buiten, maar zeker ook van binnen een unieke entourage! Helemaal volgens de wensen van Ursula met alle noodzakelijke voorzieningen. Inmiddels is de truck ruim een jaar succesvol operationeel.
Ze doet op elke gewenste locatie bedrijfsuitjes, zakelijke make-ups, kinderfeestjes, vrijgezellenavonden, bruiloften, evenementen etc. Waar nodig breidt ze voor evenementen haar team uit met gekwalificeerde medewerkers. ’De beautytruck komt naar je toe’.
Ursula verzorgt ook roadshows voor bedrijven die een nieuw product of dienst willen promoten en de beautytruck dan gebruiken als mobiele showroom.

Ondernemen 

Ondernemen zit Ursula in het bloed. Steeds is ze op zoek naar nieuwe concepten om haar klanten te bedienen. Nu werkt ze in de regio Rotterdam/Den Haag, maar nieuwe plannen liggen klaar.

De belangrijkste reclame komt van voormalige tevreden klanten, ‘mond tot mond’.
Ook komen veel nieuwe klanten binnen via social media zoals  Facebook en Instagram .

Toekomst

Ursula van Leeuwen heeft als toekomstdroom haar eigen franchiseonderneming ‘HELEMAAL Mooii’ op te zetten. De uitdaging ligt hierbij vooral in het borgen van haar concept. Dat vindt ze heel belangrijk, omdat ze voor service,kwaliteit en klantgerichtheid staat. Binnen haar franchiseorganisatie wil ze dat kunnen garanderen.

Tip voor ondernemers

Ga je droom achterna. Hoe moeilijk dat in het begin ook kan zijn.
Zoek de juiste mensen om je heen en ga ervoor!

 

Dit portret is mede mogelijk gemaakt door Buro Freecon en  Typisch Winnifred

Lees ook andere interessante portretten, zoals bijvoorbeeld van Victor Toxopeus,  Jermaine Moerli en Anne Willeboordse.

 

Van elke ondernemer kan je iets leren. Daarom portretteert Buro Freecon veel lokale ondernemers en schrijven wij hun verhaal voor jou. Misschien ken je ze wel en vertellen ze zaken die ook goed voor jouw bedrijf zijn. Doe er je voordeel mee! En wil je ook een gratis portret, stuur even een mailtje dan nemen we contact met je op.

Klik hier voor alle portretten.